MKB Internet Advies

Online Marketing voor het MKB

Online marketing is een verzamelnaam voor online marketingactiviteiten. Hieronder vallen alle online marketingstrategieën zoals zoekmachinemarketing, e-mail marketing, content marketing en social media marketing. Wij kunnen u helpen bij het opstarten en onderhouden van een renderende online marketing. Zoals onze naam aangeeft richten wij ons op het MKB. Wij spreken met name de taal van de kleinere ondernemingen, kennen hun bedrijfsbehoeften en knelpunten zoals tijdgebrek, niet kunnen beschikken over een marketingafdeling en ‘niet alles zelf kunnen doen’.

Online Marketing

Online Marketing, hoe belangrijk is dat?

Daar kunnen we duidelijk over zijn: Online marketing is belangrijk! Uw doelgroep is online, zoekt online, oriënteert zich online en lees en geeft online reviews. Voor ondernemers is het belangrijk daar te zijn waar de doelgroep is. Hoe u online marketingstrategie er vervolgens uit dient te zien, hangt af van meerdere factoren. De platforms die uw doelgroep geneigd is te kiezen speelt uiteraard een rol, maar ook de segmentatievariabelen van uw doelgroep, zoals leeftijd, man of vrouw, online gedrag enz. speelt een rol. MKB Internet Advies neemt al deze zaken voor u onder de loep om te komen tot de juiste online marketingstrategie.

• Online marketing specifiek voor MKB
  • SEO, SEO, online optimalisatie
  • Online communicatie strategie

Bekijk onze SEA pakketten Bekijk onze SEO pakketten Hier info over Social Media

Online marketing van MKB Internet Advies

MKB Internet Advies is een down-to-earth organisatie. Ons doel is het vergroten van de online vindbaarheid, de naamsbekendheid en uiteindelijk de omzet van onze opdrachtgevers. Niet meer en niet minder. We spreken de taal van kleinere ondernemingen en kennen hun uitdagingen op het gebied van tijdsmanagement (altijd te weinig) en weten dat ze het liefst bezig zijn op hun eigen vakgebied en gewoon willen doen waar ze goed in zijn. Net als wij! Dat maakt ons tot een aansprekende partner.

Wat kunnen wij voor u doen?

Wilt u eens met ons sparren over het opzetten of verbeteren van uw huidige online marketingstrategie? Wilt u met een van onze adviseurs om de tafel of heeft u andere vragen? Zet dan vandaag nog een eerste stap naar een betere en aansprekende online vindbaarheid. Eén telefoontje is voldoende om meer te weten te komen over wat wij voor u en uw bedrijf kunnen betekenen. U kunt ons bellen op 035-200 3000 of u vult hier een contactformulier in en wij bellen u terug.

Plan een advies op maat!