MKB Internet Advies

Wat is SEO on page eigenlijk?

Misschien is de term SEO, Search Engine Optimization, al bij u bekend. Het betekend zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie houdt in dat uw website verbetert wordt om in het gratis gedeelte van de zoekmachines te komen. Nu bestaat SEO uit verschillende onderdelen; SEO on page, SEO off page en techniek. In deze blog leest meer over dit onderwerp. SEO on page zijn verschillende factoren die in uw website of webshop moeten aangepast worden u kunt dan bijvoorbeeld denken aan; titels, urls, meta description, content, etc.

On and Off Page SEO 1

Waarom is on page SEO goed voor uw bedrijf?

Als u een goede SEO campagne wilt opstarten is het erg belangrijk dat de on page seo erg goed in elkaar steekt. U moet relevante content voor de gebruiker op uw website plaatsen. De laadsnelheid van de website is belangrijk. Afbeeldingen en video’s moeten SEO proof geplaatst worden op uw website. De titel en de url zijn erg belangrijk ze moeten juiste informatie verschaffen. De metagegevens moeten relevant zijn en de bezoekers uitnodigen om uw website te kiezen. Er zijn nog vele verschillende factoren die horen bij on page seo. Benut u als bedrijf alle factoren goed dan maakt u een grotere kans om beter vindbaar te zijn voor u klanten.

Bekijk onze SEO pakketten

Hoe kunnen wij u helpen met on page SEO?

De on page SEO op uw website kan erg tijdrovend en technisch zijn. Vooral als een ondernemer niet veel verstand heeft van SEO. Dat is helemaal niet erg want u heeft nou eenmaal meer verstand van uw eigen vak, als ondernemer wilt u zich ook volledig richten op uw eigen vakgebied. Wij bieden daar een oplossing voor. Wij hebben de beste SEO experts werken bij ons bedrijf. Wij kunnen alles voor u betekenen omtrent de vindbaarheid van uw bedrijf. Wilt u weten wat wij kunnen doen voor u? Bel ons even op 035-200 3000 of vul hier het contact formulier in op deze pagina en wij bellen u terug.

Plan een advies op maat!